Mijn passie: Hind

21 december 2021

Door Idols werd Hind Laroussi in een klap bekend bij het grote publiek, maar het was haar rol in de afscheidsmusical op de basisschool die de aanzet daartoe was. Al gingen daar nog de nodige ‘haarborstelmicrofoonsessies’ voor de spiegel thuis aan vooraf.

WANNEER IS JE PASSIE BEGONNEN?

‘Dat was op mijn twaalfde, toen ik meedeed aan de afscheidsmusical op de basisschool. Mijn ouders zaten in de zaal en hoorden hun dochter voor het eerst zingen. Ze realiseerden zich wat ik in mijn mars had en gaven me vanaf toen alle vrijheid om mijn stem verder te gaan ontwikkelen. Zo ging ik vrijwel direct na die musical op zangles. Naast zingen hield ik ook veel van atletiek, ik trainde me een ongeluk en deed vaak mee aan wedstrijden. Maar toen ik op mijn zeventiende voor de keuze stond om me helemaal te gaan focussen op atletiek of op zingen, was voor mij die beslissing snel gemaakt. Mijn passie voor muziek was veel groter. Datzelfde jaar kwam Idols op mijn pad, dat zette letterlijk mijn hele leven op zijn kop.’

‘ALS KLEIN MEISJE WIST IK AL DAT IK EEN INTERNATIONALE ZANGCARRIÈRE AMBIEERDE’

HOE WIST JE DAT ZINGEN ECHT BIJ JE PASTE?

‘Als klein meisje zong ik al de liedjes van Whitney Houston en Mariah Carey mee. Dan nam ik mijn eigen stem op met een cassetterecorder en luisterde het daarna af om te horen of het wel goed was. Ook stond ik regelmatig met een haarborstel als microfoon voor de spiegel te zingen en dansen. Ik wist op jonge leeftijd al dat ik een internationale carrière ambieerde.’

WAT WAS EEN GEWELDIG MOMENT IN JE CARRIÈRE?

‘Elke liveshow van Idols. Iedere keer opnieuw was dat een zenuwslopende race tegen de andere kandidaten. Mijn familie en vrienden zaten in de zaal om mij aan te moedigen. Elke week bedachten ze een andere slogan en droegen dan verschillende pruiken en outfits die daarbij pasten. Het was een feestje om ze te zien terwijl ik de longen uit mijn lijf zong. Ik heb ontzettend gelachen tijdens die liveshows en ontving zo veel warmte, liefde en support van ze.’

WAAR DROOM JE NOG VAN?

‘Wat mijn muziek betreft heb ik nog zo veel ambities. Samenwerken met bepaalde artiesten, songwriters en producers, de wereld rondreizen, mijn label Laroussi Music uitbouwen met een fashion-, skincare- en make-uplijn. Ook wil ik mijn eigen huizen bouwen in Los Angeles, Zuid-Afrika en Marrakech. Via Dubai ben ik inmiddels beland in Libanon waar ik mijn single Cat and Mouse heb uitgebracht. En niet te vergeten: een eigen gezin stichten. Ik verlang zo naar een lieve man met wie ik een toekomst kan opbouwen.’

 


sponsoren


Jaarabonnement XXXL

NEEM NU EEN JAARABONNEMENT EN ONTVANG AMSTERDAM XXX
4X PER JAAR VOOR € 25!

Wil je er zeker van zijn dat je geen enkel interview, sappig verhaal, leuke column of nieuwe hotspot in Amsterdam mist? Neem een XXXL abonnement en ontvang voortaan elke 3 maanden AMSTERDAM XXXL op je deurmat voor maar €25,- per jaar! Ook superleuk als cadeau.

XXXL in de winkel

Het magazine AMSTERDAM XXXL is te koop in heel Nederland. Vul hiernaast je locatie in en zie waar de dichtstbijzijnde winkel is. 

Losse verkoop XXXL

Editie 15

December 2021

Mis je een van de vorige edities en zou je deze graag aan je AMSTERDAM XXXL collectie toevoegen of ben je gewoon nieuwsgierig naar een specifiek interview of foto’s van een evenement in een van de vorige edities? 
Iedere editie is los te verkrijgen voor maar € 7,95!

Editie 14

September 2020

Editie 13

December 2019

Editie 12

September 2019

Editie 11

Juni 2019

Editie 10

maart 2019

Editie 9

december 2018

Editie 8

september 2018

Editie 7

juni 2018

Editie 6

Maart 2018

Editie 5

December 2017

Editie 4

Oktober 2017

Editie 3

Juni 2017

Editie 2

Maart 2017

Editie 1

November 2016

AMSTERDAM
XXXL

onderdeel van Gooische Media Groep B.V.

Jimena Rico & Mark Teurlings

Reinwardtstraat 162
1093 HP Amsterdam

E-mail: info@amsterdamxxxl.nl

Jimena & Mark

Een ding dat Jimena Rico en Mark Teurlings gemeen hadden, en nog steeds hebben: een grote liefde voor de stad Amsterdam! Uit deze liefde is dan ook het idee geboren om een magazine geheel te wijden aan deze prachtige stad. En als zij het doen, dan doen ze het goed. Het kon namelijk niet ‘zomaar’ een glossy worden, maar het moest van een ander kaliber zijn: Een chique uitstraling, mooi voor in een collectie, eigentijds en voor ieder wat wils. En dat is gelukt! Ondertussen is het team gegroeid en blijft AMSTERDAM XXXL zich ontwikkelen.


Colofon

Hoofdredactie Jimena Rico & Mark Teurlings 
Artdirection & vormgeving Saskia Geleedts